luni, 7 mai 2012

Tutorial decoupage, arabescuri si patina

Iaia a pregatit pentru noi un tutorial prin care ne arata cum putem decora capacul unei cutii de cafea solubila.
A folosit: grund, acrilic crem, liner alb,patina, lac ecolac, servetele si hartie imprimata.

 Pentru inceput,  am acoperit suprafata cu grund si apoi cu acrilic crem

Am folosit servetel de orez si hartie imprimata la care am ars putin marginile, apoi le-am lipit.

Dupa ce s-a uscat adezivul,am realizat arabescurile cu liner alb mat.
 Am terminat arabescurile si am lasat la uscat 1-2 ore. Linerul trebuie sa fie foarte bine uscat!

 Cu un penson mai aspru, aplic patina in strat grosut atenta sa patrunda bine pe langa arabescuri.Fara frica!
 Cu o carpa moale sterg surplusul de patina de pe arabescuri care, fiind in relief raman albe. In santuri ramane patina care nu trebuie stearsa.

 La final am lacuit cu ecolac.
 Am pus capacul borcanului si arata minunat!

 Sper ca am reusit sa va fac sa intelegeti cum realizez eu decupajul combinat cu arabescuri cu patina.


Daca doriti sa vedeti mai multe creatii realizate de Iaia, vizitati blogul sau:



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu